Firma Yilba Textil chce otwierać sklepy z awangardową odzieżą dla kobiet i mężczyzn w największych polskich miastach.

Ekstrawaganckie bluzki, dżinsy, kurtki, buty i dodatki z logo Cipo & Baxx pojawiły się na rynku w 1996 roku. Do Polski marka trafiła w 2008 roku, a pierw sze sklepy partnerskie zaczęły powstawać rok później. Dziś sieć Cipo & Baxx liczy 42 placówki. W kwietniu dołączy do nich sklep w Lublinie -będzie to trzecia placówka w tym mieście. Zmieni się również lokalizacja sklepu w Gorzowie Wielkopolskim, który zostanie przeniesiony do CH Nova. Firma chce wejść ze swoją marką do kolejnych miast, m.in. do Warszawy, Łodzi, Katowic i Krakowa. Otwarcia nowych sklepów zależą od zainteresowania partnerów. W kwietniu zostaną otwarte również kolejne sklepy Cipo & Baxx na Słowacji i Łotwie.

– Nasze kolekcje skierowane są do osób, które lubią podkreślać swoją indywidualność. Klienci Cipo & Baxx nie boją się żywych kolorów czy niecodziennych fasonów i chcą wyróżnić się z tłumu – mówi Erdal Celik, menedżer regionu.

Sklepy Cipo & Baxx znajdują się najczęściej w centrach handlowych i mają powierzchnię od 50 do 130 m\ Znalezienie odpowiedniego lokalu przeważnie leży w gestii partnera, ale zdarzają się również sytuacje, kiedy sieć szuka osoby gotowej poprowadzić sklep w miejscu wskazanym przez centralę. Koszt aranżacji i zatowarowania kształtuje się na poziomie 1600-2500 zł/m’. Cipo & Baxx nie pobiera opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci.

Nasi partnerzy mają wyłączność terytorialną w miastach do 100 tys. mieszkańców. Zapewniamy im ogólnopolskie kampanie reklamowe na billboardach i w popularnych magazynach. Współpracujemy również ze stylistami, a nasze ubrania noszą artyści oraz prowadzący popularne programy telewizyjne – opowiada Erdal Celik.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Praca

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Zwrot ubezpieczenia- informacje w tzw. pigułce

Każde ubezpieczenie, w tym ubezpieczenia zdrowotne w czasie świadczenia pracy za granicą ,…