Firma Yilba Textil chce otwierać sklepy z awangardową odzieżą dla kobiet i mężczyzn w największych polskich miastach.

Ekstrawaganckie bluzki, dżinsy, kurtki, buty i dodatki z logo Cipo & Baxx pojawiły się na rynku w 1996 roku. Do Polski marka trafiła w 2008 roku, a pierw sze sklepy partnerskie zaczęły powstawać rok później. Dziś sieć Cipo & Baxx liczy 42 placówki. W kwietniu dołączy do nich sklep w Lublinie -będzie to trzecia placówka w tym mieście. Zmieni się również lokalizacja sklepu w Gorzowie Wielkopolskim, który zostanie przeniesiony do CH Nova. Firma chce wejść ze swoją marką do kolejnych miast, m.in. do Warszawy, Łodzi, Katowic i Krakowa. Otwarcia nowych sklepów zależą od zainteresowania partnerów. W kwietniu zostaną otwarte również kolejne sklepy Cipo & Baxx na Słowacji i Łotwie.

– Nasze kolekcje skierowane są do osób, które lubią podkreślać swoją indywidualność. Klienci Cipo & Baxx nie boją się żywych kolorów czy niecodziennych fasonów i chcą wyróżnić się z tłumu – mówi Erdal Celik, menedżer regionu.

Sklepy Cipo & Baxx znajdują się najczęściej w centrach handlowych i mają powierzchnię od 50 do 130 m\ Znalezienie odpowiedniego lokalu przeważnie leży w gestii partnera, ale zdarzają się również sytuacje, kiedy sieć szuka osoby gotowej poprowadzić sklep w miejscu wskazanym przez centralę. Koszt aranżacji i zatowarowania kształtuje się na poziomie 1600-2500 zł/m’. Cipo & Baxx nie pobiera opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci.

Nasi partnerzy mają wyłączność terytorialną w miastach do 100 tys. mieszkańców. Zapewniamy im ogólnopolskie kampanie reklamowe na billboardach i w popularnych magazynach. Współpracujemy również ze stylistami, a nasze ubrania noszą artyści oraz prowadzący popularne programy telewizyjne – opowiada Erdal Celik.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Praca

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Sprzęt do prac podwodnych.

Trudność wykonywania prac podwodnych Prace podwodne mają to do siebie, że są to prace bard…