
Wbrew temu co się powszechnie mówi, istnieją pewne szanse na to by prowadzić działania reklamowe usług medycznych. Oczywiście klasyczna forma reklamy nie jest w tym przypadku możliwa, gdyż zabrania tego prawo. Tutaj należy się zwrócić nie tylko do samej ustawy, ale tego co ona pozwala . Możemy przedstawić za pośrednictwem ogłoszenia w gazecie, baneru czy posiadanej strony internetowej informacje o swojej działalności. Ogromne znaczenie ma tutaj sposób przekazywania tych informacji. Oczywiście nie możemy zachęcać, zapewniać czy też namawiać do skorzystania z naszych usług.
Jeśli chodzi o marketing medyczny to istnieje jednak możliwość przedstawienia prowadzonej działalności, lecz w odpowiedniej formie. Można także wykorzystać jeszcze inne możliwości reklamy w sieci w zakresie marketingu medycznego. Chodzi przede wszystkim o promowanie strony internetowej chociażby poprzez SEO. Dobrym pomysłem jest także wykorzystanie mediów społecznościowych, dzięki czemu można dotrzeć do ogromnej ilości potencjalnych pacjentów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą.